Загальні питання

  1. Звідки ви берете інформацію і чи можна їй довіряти?

    відповідь:

    Ми беремо дані тільки з офіційних державних реєстрів, тому інформація, яку надає наш сервіс, є на 100% достовірною.

  2. Як часто оновлюється Ваша база?

    відповідь:

    Як тільки відбуваються які-небудь зміни в державних реєстрах - наш сервіс відразу підтягує їх в свою базу. Оновлення самих державних реєстрів відбувається по-різному. Наприклад, дані по платникам ПДВ і банкрутам оновлюються щодня, інформація реєстру юридичних осіб може оновлюватися від одного до декількох разів на місяць.

  3. Чи можу я перевірити через ваш сервіс фізичну особу-підприємця?

    відповідь:

    На жаль, ми не надаємо інформацію про ФОП. Причиною цього є відсутність у файлі реєстру податкових номерів ФОП, так як ІПН підприємця є також податковим номером звичайної фізичної особи, а це вже конфіденційні персональні дані. Але наш додаток для облікових систем «1С: Підприємство» дозволяє відслідковувати банкрутство ФОПів.

  4. Яким чином здійснюється ліцензування?

    відповідь:

    Допускається реєстрація одного логіна (електронної пошти) для одного підприємства. Після реєстрації змінити адресу ел. пошти вже неможливо. Надалі дані облікового запису можуть використовуватися для підключення до сервісу модуля для «1С: Підприємство». У випадку з «1С: Підприємство» допускається використання одного логіна для одного коду ЄДРПОУ (ліцензія на підприємство), кількість робочих місць «1С:Підприємство», які можуть використовувати модуль «ВІЗІРІС», обмежується виключно кількістю ліцензій на робочі місця самої «1С: Підприємство».

  5. Як я можу продовжити використання сервісу?

    відповідь:

    Для цього Вам необхідно скористатися кнопкою «Квитанція» в особистому кабінеті. Після натискання кнопки Вам відкриється поле для введення суми поповнення, вводите суму згідно обраного тарифного плану та натискаєте кнопку «Сформувати». У новій вкладці Вам відкриється рахунок для оплати.

  6. Ми хочемо підписати з вами договір на використання вашого сервісу, можете вислати нам зразок для вивчення?

    відповідь:

    Ми надаємо послуги згідно договору приєднання (оферти), ознайомитися з яким Ви можете на нашому сайті в розділі документи, або скачавши його в особистому кабінеті користувача в розділі «Файли»

Питання щодо ВЕБ-сервісу:

  1. Скільки підприємств я можу відслідковувати одночасно?

    відповідь:

    Ви можете одночасно відстежувати необмежену кількість підприємств.

  2. Для пошуку є три поля реквізитів - ЄДРПОУ, назва і П.І.Б. керівника. Їх треба заповнювати всі?

    відповідь:

    Заповнення всіх полів не є обов'язковим. Більш того, ми рекомендуємо використовувати для пошуку переважно код ЄДРПОУ - так результат буде найбільш релевантним.

  3. В особистому кабінеті з правого боку відображаються поля для реквізитів - Найменування, адреса, податковий номер. Що це?

    відповідь:

    Це дані Вашого підприємства, які Вам необхідно заповнити після реєстрації, вони будуть використовуватися при формуванні рахунку на оплату послуг сервісу в особистому кабінеті користувача.

  4. Дані про мої перевірки та контрагентів десь зберігаються?

    відповідь:

    Всі перевірки і моніторинг є суворо конфіденційними. Ми не збираємо і не зберігаємо інформацію про Ваші перевірки. Вона доступна тільки Вам.

Питання щодо модуля для «1С: Підприємство»

  1. При установці модуля мені необхідно включити можливість внесення змін в мою конфігурацію. Я зможу оновлюватися типовими оновленнями після інтеграції модуля?

    відповідь:

    При установці модуля структура конфігурації не змінюється. Включення можливості внесення змін необхідно тільки для того, щоб модуль міг взаємодіяти з довідниками основної конфігурації.

  2. Де я можу взяти актуальну версію модуля?

    відповідь:

    Актуальна версія модуля та всі інструкції є доступними для завантаження в особистому кабінеті користувача в розділі «Файли».

  3. Я не можу самостійно встановити модуль. Скільки буде коштувати підключення з допомогою ваших фахівців?

    відповідь:

    Ми надаємо допомогу по інсталяції та налаштуванню додатку на безкоштовній основі.

  4. Я не можу розібратися з налаштуваннями і функціоналом додатку. Чи можливе проведення навчання по роботі з модулем?

    відповідь:

    Так, за запитом ми проводимо безкоштовне навчання наших клієнтів по роботі з нашими сервісами.

  5. Скільки карток контрагентів в місяць я можу створювати або оновлювати за допомогою вашого модуля?

    відповідь:

    Кількість створюваних і поновлюваних карток є необмеженою. Також у нас відсутні будь-які ліміти на кількість перевірок (моніторинг) довідника «Контрагенти)

  6. Чи передаються при синхронізації з вашим сервером будь-які дані про моїх контрагентів?

    відповідь:

    Ні. При проведенні перевірки довідника «Контрагенти» на наявність там ненадійних партнерів дані про Ваших контрагентів нікуди не передаються. Навпаки, модуль завантажує з нашого сервера бібліотеку проблемних контрагентів на Ваш комп'ютер і вся звірка повністю відбувається на Вашому комп`ютері чи сервері. При запиті даних про контрагента під час формування досьє контрагента (функція авто заповнення або поновлення картки) модуль передає на наш сервер запит з кодом ЄДРПОУ, і у відповідь отримує інформацію про контрагента. Історія запитів не зберігається. Тобто все бізнес-процеси, в яких задіяний наш модуль, є суворо конфіденційними.